سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مقاومت الاحرار

پروتکل شماره 19

- اگر از ابراز هر گونه نظریه‏ای مستقل، در زمینه مسائل سیاسی، جلوگیری نکنیم، بدون شک مردم را تشویق خواهیم کرد که گزارش، پیشنهاد، طرح وپروژه ‏هائی برای بهبود شرایط زندگی خود به دولت ارائه بدهند. البته این کار به نوبه خود موجب خواهد شد که ما به معایب و محاسن پیشنهادات افراد تحت سلطه خود پى‏ببریم و به یکی از دو طریق زیر به آنان پاسخ بگوئیم. یا اینکه پیشنهادات آنها را به اجراء در آوریم و یا اینکه ضمن نشان دادن کوته ‏بینى‏ها و قضاوتهای نادرست‏شان، نظرات آنها را رد کنیم.

- شورش علیه دولت، به پارس کردن سگ در برابر فیل مى‏ماند. زیرا دولتی که از نظر مردم نه از نظر پلیس، خوب سازمان یافته باشد، به اینگونه شورشها اهمیتی نمى‏دهد. لذا برای نشان دادن اهمیت اینگونه شورشها مثالی بهتر از زوزه سگ در برابر فیل، نمى‏توان یافت. زیرا وقتی که سگ به وضوح فیل را دید، زوزه ‏اش را قطع مى‏کند و دمش را تکان می  ‏دهد.

- ما منتهای کوششمان را بکار مى‏بریم و امیدواریم که غیریهودیان به مخالفت علیه ما برنخیزند و شورش راه نیندازند. به همین دلیل ما در مطبوعات اعلام خواهیم کرد کسانی که بخاطر خیر و رفاه عمومی با شورشیان درگیر شوند و بمیرند، شهید تلقی مى‏شوند و با این کار ما هزاران نفر از غیریهودیان را به گله خدمتکاران خود افزوده ‏ایم.


نوشته شده در دوشنبه 90/7/11ساعت 2:34 عصر توسط ساجد نظرات ( ) |



قالب جدید وبلاگ پیچک دات نت