سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مقاومت الاحرار

فرقه های صهیونی

 

صحنه اعطای نشان شوالیه گری امپراتوری بریتانیا از سوی ژنرال آلنبی (ایستاده در سمت چپ تصویر) به عباس افندی یا عبدالبهاء ( نشسته برروی صندلی) به پاس خدمات وی به پادشاه انگلیس!

 

"فرقه های صهیونی" عنوان قسمت نوزدهم مجموعه مستند "راز آرماگدون 4: پروژه اشباح" است که درباره زمینه ها و ریشه های بوجود آمدن فرقه های ضاله صهیونی همچون  بابیت و بهاییت ساعات 45/12 ، 45/19 و 45/23 ( یا 45/00 بامداد) شنبه و یکشنبه 25 و 26 دی ماه از شبکه خبر سیما پخش می شود.

یکی از مهمترین نقاط قوت شیعه ، همواره در طول تاریخ مقوله مهدویت بوده و هست. می توان گفت انتظار منجی مقدس و حضرت حجت (عج) همچنانکه در طی سالهای غیبت آن حضرت ، همیشه نیروی محرکه و پتانسیل پویایی شیعیان در مقابل هرگونه ظلم و بی عدالتی بوده ، در عین حال بازوی هراس و وحشت برای کانون های اشرار و اشراف استثمارگر به شمار آمده که هر زمان نابودی خویش را در این انتظار و ظهور و قیام دیده و می بینند.( چنانچه فرانسیس فوکویاما ، تئوریسین و تحلیل گر برجسته آمریکایی نیز در کنفرانس شیعه شناسی اورشلیم در سال 1986 میلادی براین موضوع تاکید نمود).

 از همین رو کانون های صهیونی در دوران مختلف سعی و تلاش بی حد و حصری به خرج دادند تا این آتش همیشه شعله ور عدالت را به انحاء مختلف خاموش ساخته و اگر نمی توانند آن را خدشه دار کنند.

یکی از ترفندهایی که از قرن ها پیش اندیشیدند و به مرحله اجرا درآوردند ، تراشیدن منجی های موازی یا دروغین بود تا از یک طرف برای خویش و جماعتی که فریب داده اند ، در مقابل موعود مقدس جهان اسلام ، منجی آخرالزمانی علم کنند (این قضیه را تقریبا همراه با به راه انداختن فرقه صهیونی کابالا در قرون وسطی ابداع کرده و تا امروز هم ادامه داده اند) و از سوی دیگر برای جهان اسلام منجی های دروغین بتراشند تا انتظار پویای شیعه را خاتمه بخشیده و خیال خویش را راحت سازند.

از جمله این منجی سازی ها دو فرقه ضاله بابیت و بهاییت بود که در اواسط حکومت قجرها به راه افتاد ، درست در همان زمانی که مرجعیت شیعه با اتکاء به انتظار مهدوی با قراردادهای خفت بار استعماری همچون رویتر و رژی می جنگید.

در قسمت نوزدهم از مجموعه مستند "راز آرماگدون 4: پروژه اشباح" تحت عنوان " فرقه های صهیونی " برای نخستین بار در رسانه ملی  با تکیه بر اسناد و شواهد تاریخی و اظهارات کارشناسان و مورخان معتبر ، نقش کانون های پنهان صهیونیستی در پدید آوردن فرقه های ضاله بابیت و بهاییت در مقابل دوربین تلویزیون قرار می گیرد. این در شرایطی است که همچنان بلندگوهای رسانه ای غرب به خصوص رسانه های فارسی زبان آنها ( مانند BBC و VOA) به دلیل تسلط گسترده بهاییان شناخته شده ، در تبلیغ برای این فرقه های صهیونی ، به طور مرتب بر طبل استقلال آنها و پوشاندن چهره دین و مذهب برایشان می کوشند.

از جمله اسناد شفاهی ، مکتوب و تصویری که برای نخستین بار درباره وابستگی فرقه های ضاله بابیت و بهاییت به کانون های صهیونی در قسمت نوزدهم مجموعه مستند "راز آرماگدون 4: پروژه اشباح" جلوی دوربین تلویزیون می رود ؛ سند وابستگی علی محمد باب (بانی فرقه ضاله بابیت) به ساسون های بغداد ( از جمله خاندان های اداره کننده امپراطوری جهانی صهیونیسم) ، دستنوشته حسینعلی نوری ( بهاء) برای دعا به جان پادشاه بریتانیا ، اظهارات عباس افندی (عبدالبهاء) در تقدیس اسراییل و صهیون به عنوان ارض موعود ، تصاویر عباس افندی در دیدار با سران صهیونیسم و...و بالاخره تصویر منحصر به فردی از اعطای نشان شوالیه گری امپراطوری بریتانیا ( بخوانید امپراطوری صهیونیسم ) توسط ژنرال آلنبی (فرمانده قشون انگلیس در فتح فلسطین) به عباس افندی است.

در مجموعه اسنادی که در قسمت "فرقه های صهیونی" ارائه می شود ، درمی یابیم که چگونه کانون های صهیونیستی حدود 80 سال پیش از تاسیس رژیم اسراییل با بردن شخص حسینعلی نوری و عباس افندی و همچنین مرکزیت فرقه ضاله بهاییت به سرزمین فلسطین از یک سو ریشه های برپایی رژیم صهیونیستی در آن سرزمین مقدس را تقویت کردند و از سوی دیگر زمینه پیوندهای ایدئولوژیک مابین اسراییل و ایران را بوجود آوردند تا نقشه های آینده شان برای تسخیر سرزمین ما به عنوان دومین اراضی مقدسه صهیونیست ها و برپایی اسراییل دوم در آن برای حمایت از رژیم اشغالگر قدس ( که بعدها تاسیس می گردید) فراهم آید.

تصویر "توبه نامه خفت بار علی محمد باب" و سند بی سوادی وی از دیگر اسناد قابل توجهی است که در قسمت نوزدهم مجموعه مستند" راز آرماگدون 4" پروژه اشباح" بر صفحه تلویزیون ایران نقش می بندد.

مجموعه مستند "راز آرماگدون 4: پروژه اشباح"  به نویسندگی و کارگردانی سعید مستغاثی توسط رضا جعفریان برای گروه سیاسی شبکه خبر سیما تهیه شده است.

 


نوشته شده در شنبه 89/12/7ساعت 6:32 عصر توسط محمدی نظرات ( ) |

تروریست های کودتاچی 

 

 

"تروریست های کودتاچی" عنوان قسمت بیستم مجموعه مستند "راز آرماگدون 4: پروژه اشباح" است که درباره فجایع فرقه ضاله بهاییت در تاریخ معاصر ایران ، ساعات 45/19 و 45/23 ( یا 45/00 بامداد) دوشنبه و سه شنبه 26 و 27 دی ماه و ساعت 45/12 سه شنبه و چهارشنبه 27 و 28 دی ماه از شبکه خبر سیما پخش می شود.

در این قسمت براساس اسناد و مدارک معتبر نقش فرقه ضاله بهاییت و عوامل آن در حوادث و وقایع ضد ایرانی و ضد اسلامی دو سده اخیر تاریخ ایران ( که منابع مادی و معنوی این آب و خاک را به نابودی و انهدام کشانید) بررسی و تحلیل می شود ، از جمله حضور عوامل فرقه های ازلی و بهایی در انحراف مشروطیت و کشاندن آن به سفارت انگلیس ، ناامن ساختن جامعه ایران پس از مشروطه از طریق بوجود آوردن گروههای تروریستی (مانند کمیته مجازات) جهت زمینه سازی دیکتاتوری رضاخان و بالاخره کشف ، تربیت و برکشیدن رضاخان با همکاری سازمان های فراماسونری و عناصر کانون های صهیونیستی همچون حبیب الله عین الملک ، اردشیر جی ریپورتر و ژنرال ادموند آیرونساید .

افشای رابطه و ملاقات سری برخی از گردانندگان فراماسون مشروطه انگلیسی مانند تقی زاده با عباس افندی ( عبدالبهاء) که برای نخستین بار در برنامه "تروریست های کودتاچی" بر صفحه تلویزیون می رود ، حکایت از پیوند سران بهایی در عکای اسراییل با مشروطه چرخانان سفارت بریتانیا دارد. همچنین فعالیت عناصر ارشد بهایی مانند سردار جلیل مازندرانی در کمیته انگلیسی موسوم به آهن ( که وظیفه سرکوب مبارزان جنگل و برپایی دیکتاتوری وابسته را برعهده داشت) و علی خان موقرالدوله ، نقش به سزایی در حاکمیت رژیم پهلوی به عنوان دیکتاتوری منور مورد نظر کانون های صهیونی داشت که همه آنها بعدا در کابینه سیاه رضاخان منصوب شدند.

از طرف دیگر افرادی همچون نبیل الدوله عنصر  ارشد محفل بهاییان و کارمند دوم سفارت ایران در واشینگتن باعث و بانی اصلی ورود آمریکاییان به ایران و خاورمیانه بودند که در این قسمت از مجموعه "راز آرماگدون 4 : پروژه اشباح" اسناد آن از سوی کارشناسان برنامه به نظر مخاطبان خواهد رسید.

اسناد تکان دهنده ساواک ( که در قسمت بیستم مجموعه "راز آرماگدون 4: پروژه اشباح" ارائه می گردد) از مذاکرات محفل بهاییان  درباره سرسپردگی رجال رژیم شاه همچون امیر عباس هویدا و اسدالله علم  و اعتراف به جاسوسی آنان برای مرکز بهاییت در اسراییل حکایت از عمق وابستگی رژیم طاغوت به محافل صهیونی داشت چنانچه علاوه بر پزشک مخصوص شاه (سرلشکر ایادی) و سران ساواک ( پرویز ثابتی و نعمت الله نصیری) و بسیاری از مقامات کشوری و لشکری ، 9 تن از وزرای کابینه هویدا هم بهایی بودند. این در حالی است که سران این فرقه صهیونی ، مدعی بوده و هستند که کوچکترین دخالتی در سیاست نکرده و نمی کنند. سندی تکان دهنده که در قسمت "تروریست های کودتاچی" از مجموعه "راز آرماگدون 4: پروژه اشباح" به نمایش در خواهد آمد ، رضایت بیت العدل بهاییان در عکای اسراییل را نسبت به خدمات 12-13 ساله هویدا (در پست نخست وزیری شاه ) به این فرقه نشان می دهد.

شاید این برای اولین بار باشد که در رسانه ملی به عملیات مهیب تروریستی ، جاسوسی ، کودتاگرانه و منهدم کننده فرقه ضاله بهاییت در طول تاریخ این سرزمین پرداخته می شود. اگرچه بنا بر اسناد و شواهد معتبر موجود ، این فقط مشتی از خروار است.  

مجموعه مستند "راز آرماگدون 4: پروژه اشباح" به نویسندگی و کارگردانی سعید مستغاثی توسط رضا جعفریان در 26 قسمت برای گروه سیاسی شبکه خبر سیما تهیه شده است.

 


نوشته شده در شنبه 89/12/7ساعت 6:32 عصر توسط محمدی نظرات ( ) |

 

بسم الله الرحمن الرحیم

1.بنیان گذار فرقه بابیه ، سید على محمد شیرازى است . او چون در ابتدا مدعى باب بودن (دروازه ارتباط) با امام زمان علیه السلام بود ملقب به باب شد و پیروانش ((بابیه )) نامیده شدند. او از ابتدا با شیخیه آشنا شد و از این طریق راهى به مسائل عرفانى و تفسیر آیات و احادیث یافت .
2.پس از مرگ سید کاظم رشتى ، مریدان او به دنبال جانشینى بودند. سید على محمد در این موقعیت خود را باب امام دوازدهم معرفى کرد و برخى از پیروان سید کاظم هم از او تبعیت کردند. سید على محمد به تدریج ادعاى مهدویت ، و سرانجام نبوت نمود.
3.سید على محمد چندین بار توسط حکومت وقت دستگیر و هر دفعه از گذشته خود ابراز ندامت نمود لکن هر بار توبه را مى شکست و دوباره تبلیغ را شروع مى نمود تا اینکه سرانجام در تبریز تیرباران شد.
4.باب آراى متناقضى ابراز نموده که برخى در کتاب بیان او آمده است . او نسبت به کسانى که آیین او را نپذیرند خشونت زیادى سفارش کرده است ؛ همه افراد جز بابى ها باید از بین بروند و همه کتابهاى دیگر باید محو شوند.
5.فرقه بهائیه منشعب از فرقه بابیه است . بنیان گذار آیین بهائیت ، میرزا حسینعلى نورى معروف به بهاءالله است . او از پیروان و مبلغان باب بود. برادر کوچکترى هم به نام میرزا محیى (صبح ازل ) داشت که وصیتى از باب مبنى بر جانشینى در دست داشت و از این رو پس از مرگ باب ، عده اى او را جانشین باب دانستند لکن به جهت سن کم ، میرزا حسینعلى زمام کارها را به دست گرفت .
6.از آنجا که باب به ظهور فردى پس از خود با مقام ((من یظهره الله )) نوید داده بود افراد زیادى ادعاى چنین مقامى کردند که توسط حسینعلى و همکارى یحیى یا کشته شدند یا از ادعاى خود دست برداشتند. سپس ‍ میرزا حسینعلى این مقام را براى خود ادعا کرد و از اینجا نزاع اصلى در میان بابیان آغاز شد. بابى هایى که ادعاى حسینعلى را نپذیرفتند و بر جانشینى یحیى باقى ماندند ازلى نام گرفتند و پیروان حسینعلى (بهاء الله ) بهائى خوانده شدند. او با ارسال نامه هایى به اطراف رسما آیین جدید را اعلام و عده زیادى به او ایمان آوردند.
7.میرزا حسینعلى مقامات زیادى براى خود ادعا کرد که مهمترین آنها مقام الوهیت و ربوبیت بود. او همچنین ادعاى شریعت جدیدى نمود و کتاب اقدس را نگاشت .
مهمترین کتاب بهاء الله ایقان بود که در آخرین سالهاى اقامتش در بغداد نوشته است .
8.پس از مرگ میرزا حسینعلى ، پسر بزرگش عباس افندى ملقب به عبد البهاء، جانشین وى شد. از رویدادهاى مهم در زمان او، سفرش به اروپا و امریکا بود که نقطه عطفى در آیین بهایى محسوب مى شود و او در این سفرها تعالیم باب و بهاء را با آنچه در غرب تحت عنوان مدرنیسم متداول بود آشتى داد.
9.برخى از تاءثیرات فرهنگ غربى در عبدالبها در تعالیم او آشکار است : ترک تقلید، تطابق دین و علم و عقل ، وحدت زبان و خط، وحدت اساسى ادیان ، ترک تعصبات ، تساوى حقوق زن و مرد و...
10.پس از عبد البها، شوقى افندى فرزند ارشد دخترش بنا به وصیت عبدالبها جانشین وى شد. او بر خلاف نیاى خود از دانشگاه بیروت و آکسفورد تحصیلات رسمى داشت . وى نقش ویژه اى در توسعه تشکیلات ادارى و جهانیآیین بهائیت ایفا نمود.
11.آیین بابى و بهایى از ابتداى پیدایش در میان مسلمانان به عنوان اعتقادى انحرافى و فرقه ضاله شناخته شده است . ویژگیهاى مهدى موعود در احادیث اسلامى به نحوى تبیین شده که راه هر گونه ادعاى نادرست را مى بندد. ادعاى دین جدید توسط باب و بهاء مخالف با اعتقاد به خاتمیت پیامبر اسلام است . لذا علیرغم تبلیغات وسیع هیچ گاه بهائیان در میان مسلمانان جایگاهى نیافتند.

این مقالات نه بخاطر دشمنی با شخصی یا گروهی و نه بخاطر کینه و انتقام در این قسمت آورده شده اند . بلکه فقط و فقط بخاطر محبت به اونایی که راهشون رو گم کردند چون ما همه انسانها رو دوست داریم چون اگر چه در دین با ما برادر نباشند ولی در خلقت که با ما برابرند. پس شما هم اگر به هر دلیلی با خوندن این مطالب احساس کردی که ما حرف ناحق نوشتیم و یا دروغ میگیم میتونی با ما تماس بگیری و ده ساعتم که بخوای حرف بزنیم تا به یک نتیجه ای برسیم. آخه حقیقت که دو تا نمیشه! بعدشم اگر بازم به نتیجه نرسیدیم و احساس کردی ما با بی منطقی جوابتو دادیم و یا با این مقالات بهت توهین کردیم - باشه؛ من بعنوان نویسنده مقالات از شما معذرت میخوام هر چند تا حالا هر کدوم از بهاییهایی که من میشناختم با خوندن این مطالب یا توبه کردند یا لا اقل ارتباط دوستانشون رو با من بیشتر کردند و فقط یک مورد بوده که موضع غیر منطقی نشون داد که اونم طفلکی تقصیر نداشت. بدجوری تحت فشار اجتماعی و ... قرارش داده بودند و یک کم هم مشکل شخصی داشت. بهر حال در پایان این بخش از اینکه تونستی تا این قسمت رو بخونی خوشحالم و باید قدر خودت رو بدونی چون کمتر کسی اینقدر جرات داشته که تا اینجای کار رو بیاد (میون بهائیها) و اینهم حتما خواست خدا بوده که میخواد هدایتت کنه. به نقل از سایت رهپویان وصاال


نوشته شده در سه شنبه 89/7/27ساعت 9:3 صبح توسط محمدی نظرات ( ) |

   1   2   3      >


قالب جدید وبلاگ پیچک دات نت